sobota, 30 marca 2013

Versatile Blogger Award

Zasady:
- Podziękować nominującemu bloggerowi na jego blogu
- Pokazać nagrodę ''Versatile Blogger Award'' u siebie na blogu
- Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

No więc zaczynamy:
1. Mogę jeść co chcę i ile chcę a nie tyję.
2. Kiedyś byłam straszną pesymistką. Wszystko widziałam w czarnych barwach, a teraz jest zupełnie inaczej. Totalne przeciwieństwo.
3. Kiedy jest mi smutno dołuję się jeszcze bardziej smutnymi piosenkami lub filmami.
4. Lubię samotnie spacerować po lesie. 
5. Kiedy byłam mała nie lubiłam budyniu, a teraz go uwielbiam. 
6. Jestem bardzo wrażliwa.
7. Jestem bardzo niezdecydowana.

Wiem, że są to mało interesujące fakty, ale nie wiedziałam za bardzo o czym mogłabym napisać.
Nikogo nie nominuję. Kto chce może wziąć udział. 

7 komentarzy:

  1. Weź się schowaj XD. Też chcę jeść ile wlezie i nie tyć! A muszę bardzo uważać na to co jem xP.
    Budyń rządzi <333 i powiem ci, że tak samo jak ty, nie lubiłam go w dzieciństwie xP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pierwszego punktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te fakty o Tobie :)
    Chciałabym mieć tak jak Ty, jeśli chodzi o pierwszy punkt :P
    Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt :)
    http://wachlarzemocji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci zazdroszczę,tez chce jeść i nie tyć XD
    W dziecinstwie rowniez nie przepadalam za budyniem,nie lubilam go,i nie jedlam przez dlugi czas..Moja kochana przyjaciołach zrobiła i pokochałam,i teraz ciągle jem,uwielbiam XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu, jak ty to robisz, że jesz i nie tyjesz :<
    o, też tak mam jak jestem smutna to dobijam się jeszcze smutnymi piosenkami itd. ja tam budyniu do tej pory nie lubię :D

    Wesołuch Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejj tak nie można ja też chcę jeść ile wlezie i nie tyć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń