poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Lista książek

Ostatnio zrobiłam sobie taką listę książek, które planuję przeczytać w najbliższym czasie i postanowiłam się tą listą z Wami podzielić. Może ktoś z Was czytał którąś z książek i napisze czy warto się za nią brać.

''W drodze'' - Jack Kerouac
Podróże, imprezy, alkohol, przygoda, chęć poczucia wolności... Nie wiem co więcej mogłabym o tej książce napisać. Po prostu muszę ją przeczytać, bo podziwiam takich ludzi.






     ''Zanim umrę'' - Jenny Downham
Szesnastoletnia Tessa jest nieuleczalnie chora i zostaje jej tylko kilka miesięcy życia. Postanawia zrobić listę dziesięciu rzeczy, które chce zrobić przed śmiercią. 






''Chłopiec z latawcem'' - Khaled Hosseini
O tej książce słyszało pewnie większość z Was, więc nie widzę sensu się rozpisywać. A jeśli nie to odsyłam Was tu.







''Jedz, módl się, kochaj'' - Elizabeth Gilbert 
Elizabeth Gilbert przed trzydziestką miała wszystko o czym mogła by tylko pomarzyć niejedna kobieta: męża, dobrą pracę, dom za miastem, ale mimo to nie była szczęśliwa, dlatego wybiera się w podróż do Indii, Indonezji i Włoch. 





Lista nie jest zbyt długa, ale co jakiś czas powiększa się o kolejną pozycję, dlatego tutaj wymieniłam te książki, na których przeczytaniu zależy mi najbardziej. 

7 komentarzy:

  1. Widzę, że bardzo lubisz tematykę podróżujących ludzi ;))) tytuły fajne, czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, strasznie mnie zainteresowały opisy tych książek! Teraz przez zbliżająca się maturę nic nie czytam, ale gdy będzie ,,po" to chętnie poczytam te lektury, które tutaj opisałaś, wydają się super, szczególnie ta o chorej dziewczynie oraz o podróżniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też musze przeczytać 'w drodze.' oglądąłam film. marze o takim życiu, będę takie miała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, chyba się skuszę na "W drodze" i na "Zanim umrę" c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przeczytać pozycje numer 3 a na jedz ,módl się kochaj byłam w kinie ie nie za bardzo mi przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo gusta są różne, ale muszę przyznać, że z książką E.Gilbert męczyłam się niemiłosiernie, strasznie jest przereklamowana.

    OdpowiedzUsuń