wtorek, 23 kwietnia 2013

Metamorfoza

Postanowiłam, że nie robię tej grzywki, ścinam te zniszczone końcówki (w sumie to więcej zetnę), definitywnie kończę z prostowaniem ich (no może czasami), bo stwierdziłam, że fale są takie dziewczęce, a do takiego stylu właśnie dążę. 

Postanowiłam, że uzbieram trochę pieniędzy do wakacji, a poza tym w Polsce jeszcze pewnie coś dostanę od rodziny, więc wybiorę się na zakupy i zaopatrzę się w bardziej dziewczęce ubrania. Więcej koszul, sweterków, marynarek, chust, balerinki itp. Buty na obcasie czy koturnie odpadają, bo wiadomo jaki tutaj jest teren - albo z górki, albo pod
źródło: google
górkę. Dlatego trampki/tenisówki zostaną, ale połączę je z bardziej dziewczęcymi ciuchami. 
To będzie taka mała metamorfoza przed rozpoczęciem liceum. 



9 komentarzy:

  1. Pomysł metamorfozy całkiem ciekawy ^___^ powodzenia w zmianach <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to bardzo dobra decyzja. Niejedna dziewczyna marzy o loczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, super pomysł :D
    Podoba mi się :)
    Dziewczyna powinna być dziewczęca :D Też tak uważam, i sama staram się taka być :)
    Popieram Cię w tym planie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kręcone włosy i kiedyś je prostowałam, ale teraz za nic bym ich nie oddała - mimo że czasami ich stan doprowadza mnie do szału ;)
    Powodzenia w zmianach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopadają nas podobne zmiany. Też rezygnuję z prostownicy i zmieniam zestawienia ubrań. I też nawet jednak sobie grzywki nie zrobiłam... miała być na prosto, ale jednak zapuszczę ją na równi z resztą. No to powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie będę zaglądać, miło tu u Ciebie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, zazdroszczę Ci. Ja muszę męczyć się jeszcze rok z tymi patałachami zanim pójdę do średniej ;/
    Dobrze, że rezygnujesz z grzywki. Ona jest udręką. Osobiście zapuszczam i żałuję, że nie zaczęłam tego procesu jeszcze w podstawówce ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam proste włosy i, uwierz!, marzę o kręconych czy chociażby falowanych. Tak to już jest, że chcemy tego, czego akurat nie mamy..
    Życzę powodzenia w metamorfozie, abyś szybko znalazła odpowiedni dla siebie styl 8)

    OdpowiedzUsuń