wtorek, 9 kwietnia 2013

Powrót do pierwotnych planów

Pół nocy spędziłam, pisząc ze znajomymi o tym, o czym był wczorajszy post (który zresztą usunęłam). Doszłam do wniosku, że mają rację. To jest chwilowy kaprys. Gdybym wybrała taki styl życia jaki opisałam - żałowałabym. Może nie od razu, ale kiedyś na pewno. Chcę iść na studia, chcę coś w życiu osiągnąć. Zawsze tego chciałam, ale później zaczęłam w to wątpić. Zaczęłam wątpić w siebie. Myślałam, że i tak nie dam rady. 
Teraz jednak wiara wróciła. Ze zdwojoną siłą :) Naprawdę nie mam pojęcia co się ze mną stało w ostatnim czasie. 
źródło: google

Chciałam też oznajmić wszem i wobec, że pracuję nad swoją zmiennością. W niektórych kwestiach często zmieniam zdanie. Chociaż może źle to ujęłam. W swoich poglądach i naprawdę poważnych sprawach zawsze mam to samo zdanie. 
Niektórzy uważają tę cechę za zaletę, ale dla mnie to wada. Powiem szczerze, że coraz lepiej mi idzie. Wiem, że z moich niektórych postów można było wyczytać coś zupełnie innego, dlatego je usunęłam i zaczęłam blogować na nowo.

Dzisiejszy post krótki i taki bardziej informacyjny. 

5 komentarzy:

  1. Widzę że zmieniłaś trochę wygląd bloga na bardziej przyciemniony (chyba że to wina mojego komputera). A kto nie chce czegoś w życiu osiągnąć? Zapisać się dla przyszłych pokoleń jako ktoś wspaniały, jako idol... Rozmarzyłams się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie susuwam notek z bloga. nawet jesli teraz nie myślę już tak jak kiedyś, to jednak kiedyś tak myślałam. i miło będzie kiedys usiąść i poczytać jak bardzo się zmieniłam na przestrzeni czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram panią wyżej. Już raz ci o tym pisałam. Warto mieć porównanie. Jak się sądziło kiedyś, a jak teraz. Po co ciągle usuwać wszystko i zaczynać na nowo?
    Zmienność może być ciekawa, ale często oznacza wielkie niezdecydowanie, które może utrudnić nam życie, więc dobrze, że nad tym pracujesz. Nie ma co się więcej załamywać, na pewno osiągniesz wielkie rzeczy przy odrobinie chęci :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślałam, że jednak z tego pomysłu zrezygnujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że zdałaś sobie sprawę, czego tak na prawdę chcesz :)
    Nie martw się tymi zmianami zdania, to jest czasem potrzebne! :D Choć jeśli trochę nad tym popracujesz, to może to mieć dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń