czwartek, 11 kwietnia 2013

Śnieg!

Nie wierzę. Po prostu nie mogę w to uwierzyć. Dziś rano spadł śnieg i najgorsze jest to, że nadal sypie. Mamy połowę kwietnia a tu śnieg! Nawet jak na Norwegię to jest to przesada. Przez ostatnie kilka dni było już naprawdę fajnie. W ciągu dnia temperatura dochodziła do 10-11 stopni, codziennie słońce świeciło... A dziś co? 
Pamiętam jak trzy lata temu w kwietniu było tak ciepło, że można było chodzić w letnich ciuchach. W zeszłym roku było tak samo. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że na północy Norwegii jest plusowa temperatura.

A żeby tego było mało to jeszcze jakieś choróbsko mnie dopadło. Musiałam się dziś ze szkoły zwolnić, bo miałam już dość tych krzyków, skakania itp. Kiedy jestem chora potrzebuję ciszy i spokoju. 

8 komentarzy:

  1. Nie martw się. U nas to samo. Anomalia pogodowe jak cholera. Rano świeciło słońce, było ciepło, a teraz szaro, pada deszcz i zimno. Ehhh. Coś się dzieje z tym światem...
    Zdrowiej szybko~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pocieszenie ci powiem, że u mnie leje deszcz... I w sumie ja do zimy nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście ja uwielbiam zimę więc im dłużej trwa tym lepiej hah ;)
    Zdrowiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee... na szczęście u mnie jest ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej! U mnie cały dzień było szaro i w dodatku kropi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie śnieg się topi....padam w zachwyt !
    zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, w tym roku lepiej zainwestować w gumiaki niż w baletki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwna w tym roku jest pogoda...
    U mnie jak na razie jest pogodnie, na szczęście, oby tak zostało :)
    Wiesz co? Zastanawiam się, czemu nie dodajesz zdjęć? Super by było pooglądać norweskie widoczki tak ,,od kuchni" :)

    OdpowiedzUsuń