sobota, 18 maja 2013

''Wakacje to czas, w którym przeszłość należy utopić w promieniach słońca''

I znów mnie trochę nie było, ale nic ciekawego się nie działo. Przez ponad tydzień codziennie padało, ale teraz na szczęście pogoda się poprawiła. W cieniu jest już 18 stopni, a to dopiero ranek. 

Wczoraj sprawdzaliśmy bilety na samolot i prawdopodobnie lecimy 14 lipca. Dość późno w tym roku, ale mówi się trudno. Ja z mamą zostaniemy około miesiąc, a tata leci tylko na tydzień. Takie są plany, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. W każdym razie jeszcze dwa miesiące i nareszcie zobaczę przyjaciół i rodzinę. Strasznie się za nimi stęskniłam. Przyjaciółka się zdziwi, kiedy jeszcze tego samego dnia zapukam do jej drzwi. Najgorsze jest to, że czas teraz zacznie mi się dłużyć. Zawsze tak jest, gdy na coś czekam. 
źródło: weheartit.com
To dziwne uczucie wiedzieć, że dokładnie za miesiąc będę szła ostatni raz do szkoły. Ostatni dzień z tą klasą. 

12 komentarzy:

  1. Zmiany wręcz nieustannie towarzyszą ludziom w życiu, więc trzeba się trochę do nich przyzwyczaić ;) Niemniej rozumie, że to dziwne uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie będziesz musiała długo czekać

      Usuń
  3. Dlatego zamiast czekac, ja staram się o tym nie mysleć ... albo przeważnie robie wszystko na ostatnia chwile :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej zgadzam się z nagłówkiem tematowym tego posta ; ) Świetnie piszesz ! : * Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jak widzę jak się radujesz z tego wyjazdu - ciągle w komentarzach o tym wspominasz, piszesz w notce, to aż samej mnie ta radość bierze ^___^ mam nadzieję, że jak już przylecisz do Polski, to zrobisz mnóstwo zdjęć ze znajomymi i wstawisz jakieś na bloga! Chcę zobaczyć jak spędzasz czas w Polsce ^____^. Oby czas ci się nie dłużył w tym oczekiwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam mojego "ostatniego dnia" z klasą nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kiedyś się w końcu doczekasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie jak Ty, nie mogę uwierzyć, że za niecały miesiąc ostatni raz zobaczę już moją klasę. Pomimo nie za ciekawych i nie przyjemnych akcji jakie wspólnie przeżyliśmy, chciałabym z nim wszystkich jeszcze jeden rok chodzić razem do klasy. Nie wiem czy to tylko u mnie tak jest, że dopiero pod koniec trzeciej gimnazjum cała klasa się zgrywa, planuje wspólne wyjścia, ogniska... Ale no cóż, czas idzie dalej. Kiedyś będzie się trzeba z nimi pożegnać i iść własną ścieżką, poznać zarówno nowych ludzi, zmienić nie co swoje otoczenie.
    Pozdrawiam i całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała też za miesiąc widzieć już po raz ostatni moją klasę... Niestety jeszcze muszę się przemęczyć ._.

    OdpowiedzUsuń