piątek, 28 czerwca 2013

17 dni

Woohoo! Bilety do Polski już zamówione, więc 15 lipca - witaj Polsko. Co prawda dzień później niż początkowo było to planowane, ale to tylko dzień różnicy. Poza tym samolot mam rano, więc po 12 będę już w domu. 
Niesamowicie się cieszę, bo już naprawdę się stęskniłam za tymi wszystkimi wspaniałymi ludźmi. 

Plany oczywiście są. Będą na pewno jakieś ogniska, wypady nad jezioro, imprezy itp. Oczywiście będzie też mnóstwo zdjęć. W każdym razie jedno jest pewne: będzie się działo :D

No i obiecałam Wam zdjęcia. Na razie są takie niezbyt fajne, ale w ostatnich dniach często padało, więc nigdzie nie wychodziłam. 

Zakaz kopiowania!
Zakaz kopiowania!
Zdjęcia zrobione przeze mnie będą miały po prostu napis ''zakaz kopiowania'', a poza tym są i tak podpisane moim imieniem. Wiem, że to nie daje stuprocentowej pewności, że nikt nie skopiuje zdjęcia, ale zawsze coś. A do zdjęć z internetu będę podawać strony, skąd zostały wzięte. 

Niedługo powinien też pojawić się nowy wygląd bloga. 

6 komentarzy:

  1. Nie ma co ukrywać. Większość znających się na sprzęcie ludzi mówi, ze bezlusterkowce to przyszłość amatorskiej i profesjonalnej fotografii. Świat się zmienia a technologia biegnie do przodu ;)
    Nie żałuj wyboru Canona bo to są pewniaki. są naprawdę mało awaryjne, a ten Twój będzie Ci służył i służył. Zobaczysz ;)
    A jeśli moge spytać: Jaki masz model? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zdjęcia się podobają i oczywiście czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do zdjęć to też czekam na więcej :)
    Hmm, a ja chętnie bym z Polski wyjechała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *____*. Pewnie nie możesz się już doczekać! Nie dziwię się. Oby ten czas minął ci jak najszybciej ;), a sam pobyt w Polsce jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że stęskniłaś się za znajomymi z Polski. Oby szybko zleciał Ci czas i żebyś jak najszybciej była już w Polsce. Życzę Ci świetnie spędzonych wakacji, aby pozostały Ci one w pamięci jak najdłużej. A co do zdjęć to są naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudowne, niby takie zwykłe, a maja w sobie coś urzekającego.
    Czekamy, więc, na Ciebie w Polsce :-)

    OdpowiedzUsuń