poniedziałek, 1 lipca 2013

before I die

Na kilku blogach widziałam taki tag (?) ''before I die''. Pewnie już to widzieliście, a teraz ja postanowiłam takie coś przygotować. 

Przede wszystkim: 


Wiem już jaki i gdzie, więc może niedługo się pojawi ;)


Mój wujek ma psa tej rasy i po prostu uwielbiam te psiaki.

Jak tylko skończę 18 lat mam zamiar to zrobić.


Kiedy znudzą mi się podróże i stwierdzę, że czas się ustatkować
to chciałabym zamieszkać na Alasce z psem (oczywiście Husky)
i dwoma kotami :)



zdjęcia: weheartit.com

7 komentarzy:

  1. Lubię tego TAG'a i chyba kiedyś sama go zrobie. Naprawdę fajne marzenia i widzę, że dużo łączy się z podróżami ^___^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te TAGi ale mi osobiście dość trudno znaleźć wszystkie obrazki, więc na razie sobie odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :) Taki inny, niż reszta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny tag,nie powiem.
    Większość punktów zgadzałaby się także u mnie,ale...oddawanie krwi...wiem,że można w ten sposób nawet uratować czyjeś życie,ale...brr...nienawidzę igieł wbijanych w zgięcie łokcia,w żadnym innym miejscu mi one nie przeszkadzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę chciała zobaczyć cudeńko, jeśli się gdzieś pojawi (mam na myśli tatuaż) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też robiłam ten tag :) oj tak, mały tatuaż ale dużo znaczący też bym chciała mieć :) ale serio, Alaska? :D

    OdpowiedzUsuń