niedziela, 14 lipca 2013

Liebster Blog Award + wyjazd

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Merry.

1. Ulubiony film?
''Skazany na bluesa''.

2. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga?
Po prostu pewnego dnia naszła mnie taka ochota.

3. Twoje motto?
Żyj tak jakby każdy dzień był Twoim ostatnim... - James Thurber. 

4. Ile czasu zajmuje Ci pisanie posta?
To zależy, ale zazwyczaj około 20 minut.

5. Twoje największe marzenie?
Dużo podróżować.

6. Twój ulubiony kosmetyk to...?
Tusz do rzęs.

7. Masz jakieś fobie?
Boję się pająków...

8. Jaką fryzurę najczęściej nosisz?
Najczęściej mam rozpuszczone włosy. 

9. Ulubiona książka?
Lista moich ulubionych książek często się zmienia, ale na chwilę obecną jest ''Zanim umrę'' - Jenny Downham. 

10. Psiaki czy kociaki?
Hmm... Nie potrafię wybrać :) 

Nikogo nie nominuję, bo po prostu nie mam czasu. 
Jutro wyjeżdżam do Polski na miesiąc, więc przez ten czas posty raczej nie będą się pojawiać, ale sami rozumiecie - wolę ten czas spędzić z rodziną i przyjaciółmi niż przed komputerem. Będę miała stały dostęp do Internetu, więc może czasem wpadnę tutaj, żeby skomentować Wasze posty itd. 
A tymczasem lecę się pakować ;)

7 komentarzy:

  1. W takim razie miłego pobytu w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, "Skazany na bluesa" to świetny film.
    Ja też panicznie boję się pająków!

    Baw się dobrze w Polsce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu doczekałaś się wyjazdu do Polski! Baw się dobrze i przywieź dużo wspomnień <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, mi pisanie posta zajmuje co najmniej dwie godziny ;__________;
    Czekam na post z relacją z pobytu w Polsce! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale lakoniczne odpowiedzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Skazany na bluesa" genialny film.
    udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pająki to takie miłe zwierzątka...

    3maj się! ;)

    OdpowiedzUsuń