środa, 28 sierpnia 2013

To już rok

Niedawno spacerkiem przez życie skończyło rok! Nie pamiętam dokładnie którego, bo usunęłam stare wpisy, ale myślę, że było to 15 lub 16 sierpnia. 
W każdym razie nigdy bym nie podejrzewała, że tyle czasu będę prowadzić bloga. Byłam nawet pewna, że po kilku miesiącach mi się znudzi i go usunę. Nieraz miałam taki kryzys, ale teraz się cieszę, że tego nie zrobiłam, bo wiem, że po pewnym czasie bym żałowała. 
Poznałam tutaj naprawdę wspaniałych ludzi :)

Przedwczoraj zamówiłam bilety do Polski na Boże Narodzenie! 
W końcu po 6 latach spędzę święta z dziadkami i resztą rodziny. Trochę głupio, że rodzice zostaną tutaj i święta będą spędzać sami, ale mam ich na co dzień. 
Tak więc 22 grudnia - witaj Polsko (po raz drugi w tym roku ;) )

9 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnego roku, dwóch, a w końcu i pięćdziesięciu lat! :)

    Czekamy, więc na Ciebie w Polsce. Rodzicami się nie martw, oni na pewno bardzo się cieszą, że masz możliwość spędzenia czasu z dziadkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie gratuluję roku na blogu :D Swoją drogą założyliśmy je chyba w tym samym czasie, bo u mnie rok był 17 sierpnia- nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To gratuluję!
    Ważne, że święta spędzisz z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JEEEEJ~! Wszystkiego najlepszego dla bloga XD! Obyś wytrwała jak najdłużej!
    Ty to masz dobrze z tymi świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc gratuluję :) Mi coś ostatnio nie idzie pisanie, wiecznie nie mam czasu albo weny:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku :)
    Do świąt jeszcze daleeeko ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, przyjeżdżasz w moje urodziny. <3
    Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż Norwegia jeszcze bardziej na północy niż my, to i tak wydaje mi się, że tylko w Polsce święta mają swój prawdziwy, swojski klimat ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń