niedziela, 1 września 2013

Hello September

I już mamy wrzesień. Jesień zbliża się powoli. W związku z tym przydałby się bardziej jesienny wygląd bloga, lecz na razie nie chce mi się nic nowego tworzyć. 
Ten czas zdecydowanie za szybko leci. Niedawno przecież był lipiec i odliczałam dni do wyjazdu do Polski (teraz też odliczam).
Ale przyznam szczerze, że mimo, iż jesień jest taka ponura i często łapią nas jakieś ''dołki'' to jednak lubię tę porę roku. Lubię te jesienne spacery po lesie. Lubię jesienne wieczory, kiedy mogę zaszyć się pod kocem z kubkiem gorącej herbaty i jakąś dobrą książką. 

Wiem, że jutro idziecie już do szkoły, więc życzę Wam powodzenia :D 


6 komentarzy:

  1. jak byłam młodsza to lubiłam jesień. taka melancholijna pora roku, na przemyślenia. teraz wolę lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh.. też tak miałam.. teraz wolę zdecydowanie lato i wakacje! :)

      merry-merrry.blogspot.com

      Usuń
  2. Ja też lubię jesień, chociaż nic nie przebije zimy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima jest chyba najlepsza z tych wszystkich pór roku :3

      Usuń
  3. Jesień jest piękna! Mnie tam dołki łapią w zimie XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ten czas szybko zleciał...

    OdpowiedzUsuń