sobota, 7 września 2013

Myślę, myślę...

Myślę, myślę... i nie mogę podjąć decyzji. 
Jak wiecie - w tym roku poszłam już do liceum i tu już zaczyna się ''prawdziwa'' nauka. Mam coraz mniej czasu na pisanie notek, to po pierwsze. A po drugie: pisanie ich już nie sprawia mi takiej przyjemności jak kiedyś. 
Naprawdę zaczynam poważnie zastanawiać się nad usunięciem bloga. 
Wiem, ostatnio pisałam, że cieszę się, iż nie usunęłam wcześniej bloga, ale teraz zaczynam myśleć, że to byłaby dobra decyzja. A już na pewno dobra dla moich ocen. 
Nie wiem jeszcze jaką decyzję podejmę, ale chciałam, żebyście wiedzieli o tym. 

źródło: weheartit.com

4 komentarze:

  1. Nie usuwaj! Po prostu pisz rzadziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze możesz zawiesić bloga, zamiast go usuwać. Lepiej zostawić sobie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj.
    Pamiętaj co napisałam Ci na gg. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, co czujesz, bo sama teraz zaczęłam technikum i myślę nad tym samym...

    OdpowiedzUsuń