wtorek, 1 października 2013

''Podróżować to żyć''

Teraz ten tydzień mam ferie jesienne, więc w końcu sobie odpocznę. Niestety ten czas za szybko leci. Już jest wtorek, a zanim się obejrzę będzie niedziela i znów będzie trzeba przygotować się do szkoły. Żyję już tylko myślą, że jeszcze trzy miesiące i do Polski. 

Wczoraj byłam w bibliotece i w końcu wypożyczyłam ''W drodze''. Już od dawna chciałam się zabrać za tę książkę i nareszcie mi się udało. Przeczytałam tylko trochę ponad 30 stron, ale już jestem zachwycona. To są ''moje klimaty''. Planuję jednak kupić ją w Polsce, żebym mogła w każdej chwili do niej wrócić, no i co jak co, ale najlepiej czyta się w ojczystym języku :) Jeśli ktoś chciałby się czegoś więcej o niej dowiedzieć to odsyłam tutaj
Nie wiem jednak czy wszystkim przypadnie do gustu. Na pewno spodoba się osobom takim jak ja - kochających wolność, niezależność... 

A tak poza tym, to zastanawiam się nad zrobieniem sobie dreadów... 


źródło

9 komentarzy:

  1. Matko... Nie niszcz się dredami...
    3 miesiące to bardzo mało! Oby ci ten czas oczekiwania szybko zleciał ^___^ a ferie jesienne niech trwają dłuuugo xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ferie jesienne? Istny szał.
    Lubię tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dredy? Nie marnuj sobie włosów, chyba, że chcesz potem na łyso chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ferie jesienne? Zazdroszczę :) Mnie nauczycieli cisną, w końcu 3 gimnazjum ;) jeszcze tylko ten rok i bye bye gimnazjum! O tak:) Książka nie jest w moim typie, chociaż czytać o podróżach uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ja bym oddała za jakiś wolny tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem podobają mi się dready, ale musiałabyś zrobić w sprawdzonym miejscu, zeby nie zalować... i potem nie da się tego tak łatwo odkręcić, przemyśl to :)

    pozdróże są cudowne! tyle przygód... uczą życia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam podróżować ;)
    A co do dredów to musisz to przemyśleć, chociaż nie ukrywam że mi się one bardzo podobają ... i ścięcie ich wcale nie oznacza chodzenia z łysą głową :) Wystarczy że są dobrze zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ferii jesiennych ! ; D
    Życzę 'udanego' dredowania ; )
    W wolnych chwilach serdecznie zapraszam do mnie ; >

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ferie jesienne <3 Dlaczego nie ma ich u nas...?
    A ile trwają wakacje w Norwegii? ;>

    OdpowiedzUsuń