czwartek, 17 października 2013

Wygląd nie jest najważniejszy. Czyżby?

Często powtarzamy, że wygląd nie jest najważniejszy, że liczy się charakter itd.
Ale jak przychodzi co do czego to już nie jesteśmy do tego aż tak przekonani.
I nie oszukujmy się, ale każdy z nas - w mniejszym lub większym stopniu - patrzy na wygląd. Bo co z tego, że facet będzie miał super charakter, skoro jego wygląd będzie nas po prostu... odrzucał. 
Wiem, że mogę się wydawać strasznie ''płytka''. 

Może patrzę na to  wszystko przez to, że nie potrafiłam zaakceptować swojego wyglądu? Nigdy nie chodziłam i nie jęczałam jaka to ja jestem brzydka, bo takie zachowanie mnie zawsze denerwowało i denerwuje. Kiedyś nawet starałam się przypodobać innym (chodzi o ubiór itp)...
Teraz już nie jest tak źle. Staram się już tym nie przejmować i cieszyć się życiem, ale chyba coś mi jeszcze z tego pozostało. Choćby pogląd na tę sprawę...


google

3 komentarze:

  1. Pewnie, że wygląd jest ważny (choć nie najważniejszy :P) Nie zapominaj jednak, że każdy ma inne gusta i jestem pewna, ze jest facet który szczerze będzie uważał, że jesteś piękna, bo akurat taki typ,. jak Ty lubi :) Ale masz rację, nie myśl tyle nad wyglądem, po co.. I tak go nie zmienimy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd sie liczy i jest to brutalna rzeczywistość. Oczywiście po pewnym czasie ważniejszy jest charakter, jednak na początku znajomości to to jak wyglądamy jest sprawą pierwszorzędna. Trochę smutne, ale tego się chyba nie da zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd jest ważny według mnie głównie przy pierwszym wrażeniu. Atrakcyjność i piękno to pojęcie względne, więc nie sposób ułożyć na nie jakieś reguły, jednak wiadomo, że niechluj albo ktoś, kto nie dba o higienę trochę wszystko odrzuci.

    OdpowiedzUsuń