sobota, 2 listopada 2013

Już niedługo...

Sezon na słuchanie świątecznych piosenek uważam za otwarty. :D
Już niedługo, a zaczną nas bombardować Wham!, Kevinem, choinkami, świątecznymi ozdobami, centra handlowe będą pełne ludzi rzucających się na promocje... Ale powiedzmy sobie szczerze: kto z nas tego nie lubi? W porządku, są wśród nas tacy, którzy nie lubią świąt lub tego świątecznego zgiełku, ale jeśli chodzi o mnie - ja bardzo lubię to zamieszania związane z Bożym Narodzeniem. A w tym roku cieszę się jeszcze bardziej, bo w końcu po 6 latach spędzę te święta z dziadkami i resztą rodziny. 
Już nie mogę się doczekać kolacji wigilijnej, kolęd, tych wszystkich świątecznych filmów, dzielenia opłatkiem, ''przełącz na Polsat, bo Kevin leci''... 


źródło

13 komentarzy:

  1. Czas świąt jest magiczny.

    "Wham!" nawet ostatnio leciało u mnie w szkolnym radiowęźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już większe sklepy mają święta. Tesco, ASDA, Sainsburys przyciągają świątecznymi dekoracjami twardo.
    Nie lubię strasznie tego okresu. Wkurza mnei latanie po sklepach akurat przez te kilka dni jak gdybyśmy nie mogli tego robić w każdy inny tydzień roku.
    Poza tym Święta w XXIw. mają bardzo niewiele wspólnego z prawdziwym Bożym Narodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przyznam, że należę do tych, którzy nie lubią tych świąt, jedyny plus to dni wolne od szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci, że ja też z niecierpliwością czekam na okres świąteczny :) Kiedy jakieś 2 tygodnie temu byłam na zakupach w Kauflandzie, już stał cały dział z czekoladowymi mikołajami, czekoladkami adwentowymi, bombkami itd... Każdego roku coraz szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w zesżłym roku wgle jakoś nie poczułam śwąt, może tym razem bedzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świąteczne piosenki.. tak samo święta. Niektórzy po prostu ich nie lubią, albo tylko tak mówią, zgrywając twardzieli, a w domu słuchają non stop świątecznych hitów. Jednak święta mają w sobie coś magicznego, chociażby coroczne oglądanie Kevina którego widziało się już tak wiele razy że nie sposób policzyć, a i tak nadal nas to bawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kevin, święta, ciepło, sweter, rodzina, przyjaciele, prezenty... Nie mogę się doczekać, coraz bardziej chcę zimę i Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać tego świątecznego nastroju i... pierwszego śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także uwielbiam ten świąteczny zgiełki, tą magię jaka otacza wszystkie uliczki, życzliwość ludzi i wspaniały (chodź czasem wkurzający) wigilijny zgiełk ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi świąteczny nastrój jest jakoś tak ... obojętny ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie, święta ;c jak ten czas szybko leci.. wyłamię się, nie przepadam za tą atmosferą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie bardzo jestem nastawiona pozytywnie do świąt. Nie podoba mi się to celebrowanie ich od listopada. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także uwielbiam okres świąt bożego narodzenia.Z niecierpliwością czekam na pierwszą reklamę świąteczną ale nie tylko za to swięta uwielbiam kocham tą rodzinną,ciepłą atmoswere.Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń