piątek, 29 listopada 2013

Odpowiedzi

1. Żyjesz w Norwegii w zanieczyszczonym miasteczku czy może w jakimś pięknym, malowniczym miejscu?
W Norwegii ogólnie dość ciężko znaleźć zanieczyszczone miejsca. Norwedzy bardzo dbają o środowisko. W każdym razie - mieszkam w dosyć ładnym miasteczku.

2. Byłaś w jakimś kraju poza Polską i Norwegią?
Nie.

3. Jak motywujesz się do działania i nauki?
Moje marzenia motywują mnie do działania.

4. Co robisz, żeby sobie poprawić humor?
Zazwyczaj jeszcze bardziej się dołuję smutnymi piosenkami, a dopiero po kilku dniach mówię sobie, że czas wziąć się w garść. 

5. Jakie masz plany na przyszłość i czy przewidujesz ich zmianę?
Skończyć studia, podróżować, być szczęśliwym człowiekiem. Czy przewiduję ich zmianę? Jasne, że tak. W życiu może różnie się potoczyć i może być tak, że będę zmuszona je zmienić. 

6. Zmienność Ci przeszkadza, czy motywuje?
Raczej przeszkadza, ale w niektórych sytuacjach można to uznać za zaletę, ponieważ dzięki temu nie stoję w miejscu, ale chcę próbować nowych rzeczy.

7. U nas w Polsce są matury. Co jest w Norwegii na zakończenie szkoły średniej? 
Egzamin, ale nie wiem dokładnie jak on wygląda.

8. Ulubione słodycze? 
Zdecydowanie czekolada. W każdej postaci :)

9. Twoja ulubiona książka?
''Wszystko za życie'' i ''W drodze''.

10. Twój ulubiony film?
''Titanic'' i ''Skazany na bluesa''.

11. Twoja ulubiona piosenka?
Lista moich ulubionych piosenek cały czas się zmienia. 

12. Dlaczego prowadzisz bloga?
Właściwie to ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie. Po prostu to lubię, no i dzięki temu poznałam wielu fajnych ludzi :)

13. Jakie kraje/miasta chciałabyś zwiedzić?
Na świecie jest tyle pięknych miejsc, że nie potrafię wybrać żadnego konkretnego kraju/miasta. 

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Hiszpański.

15. Czy masz najlepszego przyjaciela/przyjaciółkę?
Tak, mam dwie przyjaciółki, z którymi przyjaźnię się od 1. klasy podstawówki.

16. Masz chłopaka?
Nie.

A teraz znikam na jakiś czas. Znów wszystko zaczęło się walić. Wszystko muszę sobie na nowo poukładać, przemyśleć. 

11 komentarzy:

  1. fajny post! :) Ja tez nie bylam nigdzie indziej niz w Polsce i w stanach.

    http://allaboutjoann.blogspot.com/

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam przeprowadzić się, do któregoż z krajów Skandynawskich - mam nadzieję, że mi się to uda :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tej Norwegii, całkowicie zgadzam się z Masked. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się musisz mieć w Norwegii, jeśli tak dbają o środowisko :) Życzę szybkiego poukładania spraw, byś szybko znów tu wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu posty, można się bardzo dużo dowiedzieć! :)


    Miłego weekendu.
    Pozdrawiam, Niepoprawny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawsze dołuję się smutnymi piosenkami ;) Niezbyt to rozsądne, ale taka już chyba nasza natura.

    Czekolada najlepsza! <3

    Wracaj szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, ta Norwegia :) odwiedzę Cię tam kiedyś!!
    i nauczę się hiszpańskiego, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem sporo tych pytań się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę najpierw trochę się posmucić, żeby znowu tryskać optymizmem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi ; ) Nie wiedziałam, że Norwedzy tak dbają o środowisko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam "Skazanego na bluesa".
    + Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń