czwartek, 5 grudnia 2013

2 tygodnie

Dwa tygodnie dzielą mnie od wyjazdu do Polski. Kiedy ten czas tak szybko zleciał?
Przecież niedawno wróciłam z Polski, a teraz znów tam lecę. Oczywiście nie narzekam. Wręcz przeciwnie: niesamowicie się cieszę.
Oprócz tego, że spędzę te święta z rodzinką, to nie mogę się doczekać sylwestra.

loveit.pl
Wiem, że to dziwnie brzmi, ale pierwszy raz spędzę sylwestra z moją ekipą. To dlatego, że pierwszy raz odkąd wyjechałam będę zimą w Polsce. Oczywiście już wcześniej razem imprezowaliśmy jak byłam na wakacjach, ale sylwester to co innego. Czuję, że będzie epicki :D

Najgorsze jest, że właśnie teraz, kiedy czekam na coś tak bardzo, czas zacznie się ciągnąć.

13 komentarzy:

  1. haha, a w jakim mieście organizujesz tego sylwka? jak niedaleko, to może wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się dziwię, że czas tak szybko leci! Więc miłego sylwka ze znajomymi C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i czas będzie się ciągnąć, ale z drugiej strony pomyśl o ej radości, kiedy już spotkasz kumpli i rodzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to pół polski, bo ja z poznania jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie ogarniam jak ten czas mógł tak szybko zlecieć! Przecież dopiero co była wiosna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie - miłego pobytu w Polsce c:

    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zleci szybko, zobaczysz ;) Ja nie mam żadnych planów na sylwestra - zabierz mnie ze sobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. milego pobytu w polsce :)
    obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, ten czas tak szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  10. zleci szybko! nawet nie zwrócisz uwagi :) sylwester z ekipą będzie nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zawsze tak jest, że jak czekamy na coś to czas się ciągnie, ale uwierz mi że zanim się obejrzysz przeleci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, gdzie mieszkasz i po co tak 'latasz', ale miłego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas lubi nam robić na złość, złośliwiec jeden.
    Miłego sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń