wtorek, 14 stycznia 2014

Postanowienia

Trochę mnie tu nie było. Poprzedni post był krótki i tylko taki informacyjny.
A powód mojej nieobecności był taki, że nie potrafiłam się ogarnąć po powrocie z Polski. Teraz jest już lepiej i wracam do Was z masą pozytywnej energii i optymizmu :)

Mamy połowę stycznia, a ja dopiero teraz postanowiłam zrobić postanowienia noworoczne. Nie jest ich dużo, ale mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Już się wzięłam za zrealizowanie pierwszego z nich.

1. Ćwiczenia. Nie chodzi mi o to, żeby schudnąć, bo i tak mam niedowagę, ale chcę być po prostu w dobrej formie, no i chodzi tu o zdrowie. Myślę nad zapisaniem się do fitness klubu, ale znalazłam też różne ćwiczenia, które można robić w domu samemu, a jak przyjdzie wiosna to zacznę biegać.

2. Zdrowe odżywianie. Tu chyba nie muszę za wiele wyjaśniać. Muszę w końcu odstawić te słodycze.

3. Organizacja czasu (?). Myślę nad tym czy nie zająć się organizacją czasu, ale nie wiem czy to mi się uda. U mnie zawsze był pełen spontan, więc ciężko będzie mi się ''przestawić'' na taki tryb życia, dlatego też postawiłam znak zapytania obok.

4. Wziąć się za naukę. Powtarzam to sobie w każdym półroczu (jak chyba każdy), więc mam nadzieję, że teraz w pełni uda mi się zrealizować to postanowienie.

I to byłoby na tyle z moich postanowień. Za jakiś czas dam znać czy udaje mi się je realizować.

A tak odbiegając trochę od tematu: w końcu i ja założyłam instagram, więc jeśli ktoś z Was również ma tam konto, to znajdziecie mnie także tutaj - http://instagram.com/lainvesxoxo# 
I tak sobie jeszcze myślę i myślę czy nie zacząć wstawiać tutaj swoich zdjęć...

17 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odstawienie słodyczy jest najtrudniejsze, sama sobie to postanowiłam, więc życzę powodzenia w realizacji zarówno tego, jak i pozostałych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. na każdego bloga jak wchodze, to dziewczyny mają w postanowieniach nowowrocznych ćwiczenia. i to zazwyczaj saą ładne, szczupłe laski. dziewczyny, nie miejscie takich kompleksów, jesteście śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne jak nie takie same postanowienia. U mnie z bieganiem na razie nie wypali bo spadł śnieg, a zresztą po mojej okolicy wolałabym sama nie biegać :/
    Powodzenia w postanowieniach! Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tak samo zaczynam biegać wraz z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dałam sobie spokój z takimi postanowieniami w stylu ''zdrowsze jedzenie''
    No bo cóż... ja po prostu kocham jeść cukier w kostkach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za postanowienia! Dla mnie zrezygnowanie ze słodyczy byłoby nierealne :D
    Czekam więc na Twoje zdjęcie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja postanowienia w tym roku odrzuciłam w kąt :) a jeżeli chodzi o Twoje zdjęcia,to nie zmuszam Cię do nich,aczkolwiek miło byłoby je zobaczyć! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia życzę :) Zastanawiam się nad założeniem tam konta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby się spełniły:)Dużo powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku postanowień nie mam, ale Tobie życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  13. organizacja czasu! trudne do opanowania, ale jak już nam się uda, to bardzo przydatne :D
    powodzenia w realizacji wszystkich postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ćwiczenia są i w moim "dzienniczku postanowień" :) Ale jak do tej pory udało mi się tylko kilka wieczorów poświęcić na rozciąganie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie widzę, że masz podobne postanowienia do mojego planu :D

    OdpowiedzUsuń