poniedziałek, 20 stycznia 2014

Tatuaż

Tak jak w tytule - robię tatuaż. A konkretnie taki:
źródło

Wiem, że ten znak nieskończoności może według wielu z Was się wydawać już oklepany, ale dla mnie to nie ma znaczenia. Nie robię tego tatuażu dla szpanu, ale dlatego, że ma on dla mnie ogromne znaczenie. Dobrze przemyślałam już tę sprawę i jestem zdecydowana. Nie wiem tylko czy robić już go za kilka tygodni, czy dopiero w Polsce. Mój wujek ma kolegę, który właśnie zajmuje się robieniem tatuaży, więc wtedy miałabym pewność, że trafię na dobre i sprawdzone studio. I myślę, że tak właśnie zrobię. Te półroku wytrzymam.
W planach mam kolejny tatuaż, ale to już większe przedsięwzięcie, więc poczekam jeszcze rok ;)

14 komentarzy:

  1. Fajna sprawa taki tatuaż. Mi najbardziej podobają się takie małe ale strasznie boję się bólu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tatuaz, skromny ale duzo znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, moja rodzicielka nigdy się na tatuaż nie zgodzi, więc czekam do studiów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nigdy nie będę miała możliwości zrobienia tatuażu (problemy ze skórą i gojeniem - nieważne), ale cieszę się Twoim szczęściem :D
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe, najlepsze! A zdradzisz, cóż ta nieskończoność dla Ciebie znaczy, czy to tajemnica C: ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tatuaż lepiej robić ciepłą porą roku... o ile robisz to w miejscu, gdzie zakładasz sporo ciuchów, bo mogą Ci to podrażniać.

    OdpowiedzUsuń
  7. tatuaże na palcach wyglądają świetnie. Twój pomysł bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna nieskończoność :) Oby tylko Ci się nie znudził, bo to w końcu na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny! i ja bym poczekala! a moze cos nie zwyklego sie stanie w te lato i tatuaz bedzie pamietka ;)) Gdzie bedziesz sobie robila ten tatuaz?

    blog ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekaj do przyjazdu, zawsze dodatkowa chwila do namysłu, a jeśli już jesteś tak pewna, że pewniejsza być nie możesz - warto zadbać o to, żeby Twoje marzenie było wykonane przez prawdziwego fachowca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama marzę o takim malutkim tatuażu. I myślałam też nad tym znakiem. Ale jeszcze dłuugo będę myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, bo dyskretny :) strasznie mi się podoba znak nieskończoności, ale teraz mnóstwo osób ma takie tatuaże :(

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się znak nieskończoności i nie uważam że jest on oklepany. Każdy interpretuje jego znaczenie na inny sposób, więc dla każdego jest on czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń