niedziela, 23 lutego 2014

Niewiele do szczęścia potrzeba: trochę piasku, morza, nieba...

W ostatnim czasie chodzę z ogromnym uśmiechem na twarzy, a wszyscy się zastanawiają z jakiego powodu tak mi wesoło. Cóż, powód jest dosyć banalny - za 5 miesięcy lecę do Polski i już wiem, że poznam masę nowych osób, a najlepsze jest to, że większość z nich to płeć przeciwna ;) I tak nawiasem mówiąc, są bardzo przystojni... Tyle o nich słyszałam od znajomych, że mam wrażenie jakbym już ich znała.
W ogóle przez ostatnie dwa lata w każde wakacje poznawałam nowych ludzi i najlepsze jest to, że utrzymuję z nimi kontakt. 

Wiem, że nie powinnam się aż tak ekscytować, że powinnam się skupić teraz na nauce, żeby nie zawalić szkoły, ale jakoś nie mogę się powstrzymać. 

pinterest.com

18 komentarzy:

  1. No to masz się z czego cieszyć :-) ten czas minie bardzo szybko i czym prędzej wrócisz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje to zawsze powod do usmiechu!!! Rok temu pojechalam na oboz w Polsce i poznalam MASE fajnych ludzi i wiekszosc naszych "zajec" to bylo poprostu wylegiwanie sie nad basenem... Juz sie nie moge doczekac nastepnych wakacji :)

    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie, masz się z czego cieszyć:) Nowi ludzie i przyjaźnie, znajomości, coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 miesięcy to dużo, oby ci ten czas zleciał jak najszybciej :D poznawanie nowych ludzi jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na Twoim miejscu cieszyła bym się tak samo! :) czas szybko ucieka, teraz moment skupienia a potem LAJTY <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ciagle mysle o wakacjach, od poczatku roku szkolnego haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie zauważysz, kiedy to minie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 miesięcy szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc życzę aby ten czas szybko zleciał!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, nie dziwię się twojemu rozkojarzeniu, ja za pewne też myślałabym tylko o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, super, że przyjedziesz tutaj! :) Cieszę się razem z Tobą.
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama też bym się cieszyła. Sama nie mam jeszcze sprecyzowanych planów wakacyjnych. Pomysły są gorzej jednak z budżetem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też od pewnego czasu mam uśmiech na twarzy i wiem że to świetne uczucie! Poznawanie nowych ludzi to zawsze interesujące, ja niestety nie zawsze mam tak łatwo, ponieważ dosyć często mam problemy z nawiązywaniem kontaktów przez moją nieśmiałość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to masz się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się wspaniały czas. Mam nadzieję, że sprosta Twoim wyobrażeniom. Nie obiecuj sobie jednak zbyt wiele, by się zbyt bardzo nie rozczarowac. Zawsze lepiej byc miło zaskoczonym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju <3 Fajnie że jedziesz do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale ci się nie dziwię, że już się cieszysz na te wakacje :D

    OdpowiedzUsuń