sobota, 1 lutego 2014

Wspomnienia...

Siedzę z kubkiem gorącej herbaty zawinięta w koc, przed oczami przesuwają się kolejne zdjęcia z wakacji, za oknem prószy śnieg, a ja wspominam najlepsze wakacje w moim życiu.
Wspominam lenistwo, brak pośpiechu, długie noce, rozmowy o UFO, rozkminy na temat końca świata, poparzone stopy, bo zachciało nam się biegać boso po asfalcie, wspominanie dzieciństwa, spotkanie po latach, kilka wylanych łez, duuużo śmiechu, długie rozmowy, smak truskawek, wypady na basen, ''piżama party'', imprezy, wycieczki rowerowe, włóczenie się po lesie, szukanie starych opuszczonych miejsc... Wiem, że wakacje 2014 będą równie intensywne.

Kilka ostatnich postów było strasznie negatywnych i postanowiłam je usunąć. Zauważyłam, że w ostatnim czasie byłam strasznie złośliwa i wszystko było u mnie na ''nie''. Koniec z tym. Koniec ze złością, frustracją...
Wracam do medytacji. Miałam bardzo długą przerwę, ale chcę do tego powrócić, bo dzięki niej jestem spokojniejsza.

18 komentarzy:

  1. Ale ładna bestia z ciebie :P
    Sama w ostatnie wakacje pracowałam przez 2 miesiące więc były to bardzo spokojne miesiące z których nie mam czego wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś ;) ja często wspominam moje ostatnie wakacje, epicko było. Medytacja to tez dobry sposób, nigdy nie próbowałam. Skoro masz wiedzę to może zrobisz o tym posta? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś. : ) Też usuwam negatywne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś usuwałam stare posty, bo wydawały mi się totalnie nie w moim stylu, dziwne, że tak koszmarnie pisałam... Całkiem tu fajnie, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię sobie czasem powspominać te wakacje, a zwłaszcza pierwszy miesiąc. Bo obozy zawsze są epickie ♥
    Zazdroszczę wyglądu... Ech.

    B.

    OdpowiedzUsuń
  6. każde wakacje niosą za sobą przygody i nowe wspomnienia na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie takie dni idealnie nadają się do wspominania czegoś dobrego,czegoś co przyniosło nam wiele radości :) a lato zazwyczaj własnie takim okresem jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna jesteś! :D Fajnie, że się ujawniasz, lubię widzieć, kogo czytam :))
    Moje wakacje też były intensywne i w ogóle super :)
    Fajnie, ze humor wraca, oby już został :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak patrzę na to zdjęcie i stwierdzam, że jesteś strasznie ładna! :p

    Chyba wezmę z Ciebie przykład i też spróbuję ogarnąć ten kryzys, który mnie dopadł ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, medytujesz *.* fajnie, ze sie ujawniłas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś śliczna. ♥

    Jak to czytałam, to się wzruszyłam, poważnie. Przypomniały mi się wakacje i zaczęłam tęsknić za kolejnymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. może to i dobrze, że usunęłaś negatywne posty : ) to zawsze jakieś wyzwolenie/odstawienie tej złej energii. życzę Ci spokoju ; ) fajnie, że postanowiłaś się ujawnić. ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu trochę więcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspomnienia z wakacji są najlepsze ! Świetny blog, obserwuję :) Buziaki;8

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie czasem zimą pooglądać wakacyjne zdjęcia i odwrotnie. Każda pora roku ma coś w sobie i miło wspominać te dobre chwile z danego czasu :) ja też ostatnio zaczęłam nowy rozdział, bez narzekania i bez tych negatywnych wpisów, usunęłam je bo też nie mogłam na nie patrzeć :D życzę jak najwiecej pozytywnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie powspominać wakacyjne zdjęcie : ) Śliczne < 3
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  17. Człowiek nie zawsze jest miły i uroczy ;3. Mogłaś nie usuwać! Przecież to było twoje zdanie ^___^.
    Naprawdę, wstawiaj więcej swoich zdjęć! Jesteś urocza.

    OdpowiedzUsuń