środa, 26 marca 2014

Wake up and live

Zniknęłam na troszkę. Ot tak. Po prostu. Dwa ostatnie tygodnie w szkole były bardzo intensywne, ale w końcu mogę odetchnąć z ulgą. W przyszłym tygodniu zaczynają się testy, które mamy w każdym półroczu, więc nawet już się nie stresuję. Będę musiała przygotować się jedynie do testu z matematyki, ale ten będzie dopiero po świętach. 21 maja ostatni sprawdzian i dopiero wtedy będę mogła tak naprawdę odetchnąć i wrzucić na luz. 

Wiosna u mnie raz jest, a raz jej nie ma, ale mimo wszystko tych słonecznych dni jest więcej. Uwielbiam wiosnę. Czuję się wtedy jak nowo narodzona. 
Po całym domu rozchodzi się głos Mansona, mama wrzeszczy, żeby ściszyć te ''darcie mordy'', a ja skaczę jak nienormalna. Nie wiem czemu, ale to właśnie wiosną najczęściej go słucham. Inni słuchają piosenek kojarzących się z wiosną, a ja jego. Może dlatego, że mają w sobie tyle energii, a ja po prostu nie mogę usiedzieć w jednym miejscu. 
A teraz jarajcie się razem ze mną jego cudownym głosem ;) 



20 komentarzy:

  1. Mi całkiem inne piosenki kojarzą się z wiosną. Kurczę ty 21 maja odetchniesz a ja będę sie wtedy zbroić do sesji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo jak poprzedniczka w maju zaczynam sesję i już mnie to przeraża... Ale mimo to, nadal wolę studia niż szkołę średnią : )
    Haha, moja Mansona by nie zniosła, nie trawi takiej muzyki, a niestety ja takiej słucham i czasem jest zadyma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, u mnie egzaminy gimnazjalne już za 3 tygodnie, ale potem składanie papierów, podlizywanie się nauczycielom o lepszą ocenę i tak wytrwać do lipca ;) Ale potem liceum.... potem studia....

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z tym testem! U mnie też raz wiosna jest, raz nie ma, w piątek 22 stopnie, a w poniedziałek tylko 8.
    A co do Twojego komentarza - niestety masz rację i muszę się z Tobą zgodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiosenny Manson <3 u mnie dziś pogodnie, ale zimno, w każdym razie jaram się wiosną! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam już przyjaciół w Polsce. A chciałabym wrócić do Polski na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja dobra kolezanka jest jego wielka fanka wiec jestem troche zaznajomiona xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna to piękny okres. Wszystko budzi się do życia, my również. Lubię tą porę roku za słońce, za to, że można otrząsnąć się z zimowo-jesiennej chandry i zacząć żyć.
    Człowiek w końcu zaczyna myśleć pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo Manson fajny gość C: ja tam słucham cały czas rocka i metalu, więc nie mam piosenek typowo wiosennych, czy innych :D
    A tych waszych testów to jak nie zdacie to co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na testach!
    lubię co jakiś czas posłuchać takiej muzyki... :) wiosna wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mogę się przekonać do Mansona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie wiosną zawsze bierze na polski rock :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matematyka jest dla mnie najgorszym złem na świecie. ;)
    Ja jego słucham jak nie mogę zasnąć, co też jest trochę dziwne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, iż od prawie 3 lat nie słucham już takiej muzyki, to wciąż czuję do niej sentyment. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie pięknie! Lato powraca, zimy w ogóle nie było, czym bardzo się cieszyłam, brakuje tylko pełnego luzu...

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też raz wiosna jest, a raz jej nie ma, ale aktualnie cały czas pada ;x

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam jak miałam fazę na Mansona. Miałam 14 lat, chodziłam w bluzie z Myszką Miki i słuchałam właśnie tej piosenki na dobranoc.

    Podoba mi się panująca pogoda. Rankiem budzi mnie słońce, a wieczorami pada deszcz. Idealnie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak chodziłam to szkoły to miałam sprawdziany z całego semestru. Nie lubiłam ich. Trzeba było zakuwa a i tak jak ktoś dostał trzy czy dwa to się cieszył bo takich mieliśmy nauczycieli...miłej nauki

    OdpowiedzUsuń