środa, 30 kwietnia 2014

Jestem, żyję

Jestem, żyję i mam się całkiem dobrze. Coraz rzadziej tutaj bywam i nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Chociaż nie: winę mogę zrzucić na moje lenistwo.
W każdym razie u mnie dobrze, ale jestem strasznie zestresowana, bo w piątek pisałam test z matmy i jeszcze nie ma ocen. Od tej oceny zależy czy zdam matematykę, czy nie... Jeśli nie - będę musiała pisać ten test jeszcze raz pod koniec wakacji, a tego chciałabym uniknąć, bo chcę być jak najdłużej w Polsce. Nawet parę dni przed testem śniło mi się, że dostałam czwórkę. Moja podświadomość wyraźnie robi sobie ze mnie jaja...
Czekają mnie już tylko trzy sprawdziany, więc mogę zacząć oddychać z ulgą. 

Nie wiem jeszcze kiedy lecę do Polski, ale mam nadzieję, że jak najszybciej. Rodzina i znajomi czekają tam na mnie, a nawet kilka osób, których nie znam, ale oni słyszeli o mnie od przyjaciół i chcą mnie poznać. Czuję, że to będą udane wakacje ;) Może nawet lepsze niż te w zeszłym roku. 

tumblr.com

22 komentarze:

  1. To oby się udało : ) Oby była ta upragniona dobra ocena! I oby wakacje były lepsze z roku na rok. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za matematykę, wszystko pójdzie dobrze ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to wszystkiego najlepszego - i ocen, i wakacji ^^
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia z matmą! Ja również się z nią borykam i muszę wyrobić na te ocenę pozytywną, bo w sierpniu jadę na kolonie i nie mogę mieć żadnej poprawki, bo wakacje już nie byłyby ok...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że niedługo dostaniesz wyniki. Niepewność zawsze jest najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matematyka to zło. ;) Ale na pewno zdasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie powodzenia na reszcie testów i głowa do góry - na pewno pójdą ci dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam problem z ta matma nieszczesna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że zdasz ten test i wszystko pójdzie po twojej myśli! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdasz, jestem przekonana, że pójdzie Ci jak najlepiej! U mnie też zapowiadają się ciekawe wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam mocno kciuki za matematykę! Może rzeczywiście to będzie czwórka! Twój matematyczny ból znam, zaraz sama będę pisać maturę z matematyki D:
    Czas do wakacji na pewno szybko zleci!

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak? Udało się zaliczyć? Może już wyniki są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matematyka też jest moim koszmarem, mam nadzieję, że udało Ci się zdać ten test :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia z kolejnymi testami! :)
    Oby Twoje plany na wakacje się zrealizowały, żeby były tak wspaniałe, jak to sobie wyobrażasz, a nawet lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daj znać, jak Ci poszło z tą matmą - trzymam mocno kciuki!
    Wakacje zapowiadają Ci się ciekawie, super, że poznasz tych znajomych znajomych, może nawiążesz jakieś dłuższe przyjaźnie? Yay, już niedługo wakacjee! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki! Wierzę, że dostaniesz swoją wyśnioną czwórkę.
    Ciekawe plany na wakacje. Znajomi, rodzina, czysty relaks. Też już nie mogę doczekać się wakacji i w końcu odpocząć. Od wszystkiego. Tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  17. matma w szkole nie jest jeszcze taka zla, na studiach to dopiero straszność :D powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog i piękne zdjęcia ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia z wynikami z matmy ;) na pewno sen będzie dla Ciebie szczęśliwy :)

    obserwujemy?
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W Norwegii wakacje są miesiąc wcześniej niż w Polsce, prawda? W sumie to nawet fajniej, bo czerwiec jest często cieplejszy od sierpnia. To musi być piękne uczucie: wracać do domu po tak długiej nieobecności.
    Życzę Ci zdania tych wszystkich egzaminów na jak najlepsze oceny!
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jest w tej matmie, że jest utrapieniem dla tylu osób???
    A najgorsze, że potem i tak nic się z niej nie przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń