czwartek, 17 kwietnia 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Bukwę

1. Jesteś lewo- czy praworęczna?
Jestem praworęczna.

2. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć teraz, od podstaw?
Hm... Trudny wybór, bo chciałabym się jeszcze wielu języków nauczyć, ale myślę, że na chwilę obecną jest to język włoski.

3. Lubisz muzykę filmową?
Niektóre piosenki są fajne.

4. Co czujesz w cichym, ciemnym pokoju?
Relaks. 

5. Jakie jest Twoje ulubione słowo?
Nie mam ulubionego słowa.

6. Jaki jest zwrot, którego nadużywasz?
Nie nadużywam żadnego zwrotu.

7. Ile pingwinów może zjeść niedźwiedź polarny w ciągu roku?
Nie mam pojęcia. Mogłabym spytać wujka google, ale moje lenistwo osiągnęło punkt krytyczny.

8. Co sądzisz o wegetarianizmie? Jesteś/chciałabyś być wegetarianką?
Wegetarianizm jest zdrowy o ile wie się co powinno się jeść w większych ilościach, by uzupełnić brak mięsa w diecie. Sama przez jakiś czas byłam wegetarianką, ale za bardzo lubię kurczaki i dorsza...

9. Jaka jest Twoja opinia o serii o Harrym Potterze? Jesteś megahejterką, megafanką, czy może biedny Harry jest Ci obojętny?
Kiedyś byłam megafanką, a teraz po prostu bardzo lubię tę serię. Mam do niej ogromny sentyment. 

10. Umiesz grać w szachy?
Nie. Nie mam cierpliwości do tego. 

11. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki?
Nie mam ulubionego bohatera literackiego.

Znów na jakiś czas znikam. Nie ma to jednak nic wspólnego ze szkołą, po prostu potrzebuję małej przerwy. Dlatego już teraz chciałabym Wam życzyć spokojnych, rodzinnych i słonecznych świąt Wielkanocnych. 

6 komentarzy:

  1. też bym nie miala cierpliwosci do szachów. szkoda ze znowu znikasz, uwielbiam czytac Twoje posty :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Tobie również życzę spokojnych i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wbrew pozorom, diety wegetariańskiej nie da się urozmaicić takimi samymi składnikami jak w mięsie. Bynajmniej tego uczą nas w szkole XD.
    Wszystkiego dobrego i wesołych świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mam cierpliwości do szachów, niestety. Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś szachy mnie nie porywają, chociaż kiedyś uczyłam się grać. :P
    Pozdrawiam, zapraszam na rozdanie książkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o HP to mamy chyba podobną historię, zresztą każdy kiedyś z tego wyrasta, ale sentyment pozostaje :)

    OdpowiedzUsuń