niedziela, 18 maja 2014

Kolejny pomysł, kolejny plan

W mojej głowie zrodził się kolejny pomysł. Tak, tak wiem - mam tysiąc pomysłów na minutę. Nie wiem czy go zrealizuję, ale wiem na pewno, że poważniej się nad nim zastanowię. 
Pamiętacie jak kiedyś pisałam, że po liceum chcę zrobić rok przerwy i na ten czas wyjechać do Meksyku? Co do tego, że chcę zrobić rok przerwy jestem pewna, ale doszedł kolejny pomysł co chcę robić przez ten rok. Wymyśliłam więc, że w trzeciej kasie zacznę odkładać każde stypendium (nie, nie jestem zdolną uczennicą. Tutaj każdy uczeń liceum je dostaje). Znajdę też pracę, a po liceum na rok przyjadę do Polski, do mojego miasta rodzinnego. Mieszkanie nadal mamy, obie babcie mieszkają blisko, więc z głodu nie umrę (niestety nie umiem gotować). Co prawda większości moich przyjaciół nie będzie, bo wyjadą na studia. Właściwie to zostanie tylko jeden kolega, który chodzi do technikum, ale mieszkając tam na pewno częściej będę mogła ich odwiedzać niż teraz. 
Oczywiście na razie nie podejmuję żadnej decyzji, bo nadal się zastanawiam nad tym Meksykiem, czy może nawet przez ten rok zwiedzić kilka krajów, ale na pewno się zastanowię nad powyższym planem. 

9 komentarzy:

  1. To masz wielkie plany na ten przyszły czas:) Znów ja zamierzam po studiach wyjechać na misje, później podróże i jakaś ciekawa pasjonująca mnie praca, oczywiście związana z tym co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż, życzę Ci, byś spośród tych wszystkich pomysłów umiała wybrać tak, byś nie żałowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjazd do Meksyku jest na pewno bardziej ekscytujący ale w sumie taki powrót na rok do Polski też wydaje się niegłupi. Na pewno każda z tych opcji ma swoje wady i zalety więc warto każdą przemyśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie macie ze stypendiami, tylko pozazdrościć! jeszcze trochę czasu na rozważenie i wybranie 'tego' planu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chyba wrocila do Polski, po prostu wolalabym byc blisko bliskich w takiej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nawet dobrze, jak człowiek ma tysiąc pomysłów na minutę!
    Oo, to, że każdy uczeń u was dostaje stypendium bardzo mnie zdziwiło! Fajnie!
    Pewnie, masz czas na przemyślenia, a nad taką decyzją trzeba się poważnie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę więc powodzenia w realizowaniu pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Decyzja, którą podejmiesz na pewno będzie słuszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się marzą podróże, na razie staram się wybywać na ferie, a po szkole średniej robię przerwę, idę do pracy, zbieram na studia i w między czasie podróżuję. Ciekawy pomysł z tym Meksykiem- ja bym się nawet nie zastanawiała.

    OdpowiedzUsuń