środa, 25 czerwca 2014

Dwa tygodnie

Już tylko dwa tygodnie dzielą mnie od wakacji w Polsce. Lecę 6. lub 7. lipca. 
W każdym razie jeszcze trochę, a znów zaczną się wypady na basen, długie rozmowy z przyjaciółmi, rozkminy na różne dziwne tematy, imprezy, dużo śmiechu, masa zdjęć, poznawanie nowych ludzi i jeszcze mnóstwo innych rzeczy. 
W końcu poczuję, że naprawdę żyję... A kiedy skończą się wakacje, wspomnienia będą wywoływać uśmiech na mojej twarzy. 
Oby te dwa tygodnie zleciały jak najszybciej.
tumblr.com

30 komentarzy:

  1. Odliczanie do jakiejś daty jest świetne. :) Na pewno ten czas zleci szybko, a czas spędzony we wakacje będziesz wspominać miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już teraz życzę niezapomnianych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ty bierzesz te wszystkie fantastyczne zdjęcia?
    Baaaardzo mi się podobają!

    To śmieszne, że Ty tak bardzo chcesz jechać do Polski mieszkając w Norwegii, a ja tak bardzo chciałabym w końcu z tej Polski się wyrwać i zobaczyć lasy, fiordy....

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie, oby ten czas zleciał ci jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorzej, jak całe wakacje zleca szybko :c

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takie tygodnie oczekiwania strasznie się ciągną ale mam nadzieję, że u ciebie zlecą szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci tych wakacji :)


    ps. a u mnie? KOLORY I LATO W FASHIONOWEJ ODSŁONIE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby ten czas zleciał jak najszybciej! ^___^ miłego pobytu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa tygodnie naprawdę szybko zlecą. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czas leci szybko, o to się nie martw. Super, że spędzisz wakacje w Polsce, na pewno pobyt będzie bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zobaczysz, że nim się obejrzysz a będziesz w Polsce, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest to zdjęcie :) fajnie, że wakacje, ale pogoda póki co nie zachęca do czegokolwiek...
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 tygodnie to niedużo, zleci bardzo szybko, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zanim się obejrzysz to już będziesz w Polsce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę ci że mieszkasz w Norwegii :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I wakacje ! :) Super piszesz bloga :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bym się z Tobą zamieniła! Jak Ty do Polski, to ja do Norwegii :D Ale czas szybko leci, już niedługo będziesz tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie było źle! Wprawdzie życie mi przeleciało przed oczami, ale jakoś się udało :D rower fajna sprawa, ułatwia życie. Pod warunkiem, że ma hamulce.... haha.

      Usuń
  18. Udanych wakacji w Polsce! I trzymam kciuki żeby czas do wyjazdu mijał Ci szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje to zawsze najlepszy czas, trzeba tylko wiedzieć jak go spożytkować :) I chwytać każdą chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przyśpieszaj czasu. Bo teraz chcesz go przyśpieszyć, potem spowolnić. W końcu Czas uzna, że jesteś niezdecydowana i przestanie cię słuchać ;)
    Cóż mi pozostaje, jak życzyć Ci szczęśliwych i wspaniale spędzonych wakacji.
    Pozdrawiam,
    Lina

    P.S. Mówiłam już kiedyś, że masz śliczny szablon?

    OdpowiedzUsuń
  21. już niedługo nacieszysz się Polską :> ja też się tam wkrótce wybieram, cieszę się!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zleci, nim się obejrzysz :) Tymczasem postaraj się ten tydzień wykorzystać jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja niestety dawno w Polsce nie byłam i na razie się nie wybieram.. za to moja koleżanka z dzieciństwa przyleciała do UK, tylko kilka godz ode mnie pociągiem!
    chciałabym kiedyś odwiedzić Norwegię :o

    OdpowiedzUsuń
  24. Często jest tak, że oczekujemy na jakieś szczególne wydarzenie, a potem wszystko tak szybko mija. Czas zasuwa, a my nawet nie wiemy kiedy coś się zaczęło a kiedy skończyło. Życzę udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno wakacje szybko miną , fajne zdjęcia takie wakacyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń