niedziela, 31 sierpnia 2014

''I'll be there for you when the rain starts to pour''

Dziękuję im za to, że dają mi radość.
Za to, że zawsze mnie wspierają, mimo iż są daleko.
Za to, że potrafią mnie opieprzyć, kiedy widzą, że marnuję sobie życie.
Za to, że mi pomagają, choć nie zawsze na to zasługuję.
Za to, że przy mnie są.
Za to, że tęsknią.
Za to, że zawsze odliczają dni.
Za to, że znoszą mnie wtedy, kiedy marudzę i przeklinam cały świat.
Za to, że wysłuchują moich ciągle zmieniających się planów.
Za to, że nie zawsze jest idealnie, ale i tak trzymamy się razem.
Za to, że przy nich czuję się swobodnie i mogę być sobą.
Dziękuję za te wszystkie lata.
Za wspólne wspomnienia.
Za szczerość.
Za uśmiech.
Za lojalność
Za wszytkie szalone pomysły.

Jestem im wdzięczna za to, że po prostu są i ze mną wytrzymują, mimo iż nie zawsze jest kolorowo. Chyba właśnie o to chodzi w przyjaźni, prawda?

Czasami się zastanawiam czy ja naprawdę na to wszystko zasługuję... 

19 komentarzy:

  1. Prawdziwa przyjaźń to najcenniejszy skarb.
    Nie strać Ich, trwaj przy nich mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram.
    Jeśli to prawdziwi przyjaciele to nie musisz ich pilnować.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że masz takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu miałabyś nie zasługiwać? Oni są dla Ciebie w dobrych i złych chwilach, więc podejrzewam, że Ty dla nich też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mieć przyjaciół to wielki skarb! takie relacje trzeba pielęgnować... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czemu masz nie zasługiwać? Skoro jesteś wobec nich tak samo lojalna, to na pewno zasługujesz ^___^ masz wspaniałych przyjaciół. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. The Rembrandts ♥ A skoro spotkałaś na swojej drodze takich przyjaciół, to widocznie na nich zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. to co dajemy do nas wraca :)
    więc napewno jesteś dobrym człowiekiem :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro dostalaś to od losu, to najwidoczniej zasługujesz :) Nic, tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie kraj tworzy atmosferę w szkole, tylko ludzie ;) Poszukaj takich, którzy są tak samo zarąbiści jak ty i będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwych przyjaciół trudno znaleźć, ale jeśli się uda to niesamowite przeżycie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie myśl nigdy, że na coś nie zasługujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale mieć takich przyjaciół.
    Nie zadawaj głupich pytań. Odwdzięczaj się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka przyjaźń to skarb ;)
    Ciesz się, że masz takich ludzi wokół siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zasługujesz bez wątpienia! Każdy z nas zasługuje na dobro !

    OdpowiedzUsuń
  16. W przyjaźni nie chodzi przecież o zasługiwanie, relacje i emocje to nie wiązana transakcja handlowa przecież. Więc ważne, że ich doceniasz, tylko to się liczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. tacy ludzie sprawiają, że chce się żyć :) szkoda, że nie zawsze umiemy ich docenić..
    dawno mnie nie było, w końcu jestem i się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. z przyjaźnią jest jak z miłością - jest bezwarunkowa. nie musimy zasłużyć sobie na nią. kocha się nie za coś, a pomimo czegoś. :)
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikt nie jest idealny, każdy popełnia błędy, więc jestem pewna, że w stu procentach zasługujesz na to wszystko, co robią dla Ciebie przyjaciele! :-)

    OdpowiedzUsuń