wtorek, 2 września 2014

The Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award przez Czarno-Białą


1. Nie lubię być dotykana przez obcych czy dopiero nowo poznanych ludzi. Dziwnie to zabrzmiało. Chodzi mi o to, że nie lubię gdy ktoś, kogo dopiero poznałam chce mnie przytulać.

2. Chociaż i tak uwielbiam się przytulać! Ale tylko do bliskich - rodzina, przyjaciele. Jeśli kogoś polubię to mogę się już nie odkleić xD

3. Moim pierwszym przyjacielem był i w sumie nadal nim jest, jest mój wujek. Brat mojej mamy. Miał 18 lat, kiedy się urodziłam i często się mną opiekował. Zawsze miał szalone pomysły/zabawy i nigdy się z nim nie nudziłam. Do tej pory mogę z nim o wszystkim pogadać, powygłupiać się itp.

4. Jestem bardziej wyspana i mam więcej energii, kiedy prześpię 4-5 godzin niż na przykład 7.

5. Wiele rzeczy zaczynam, a później ich nie kończę. To przez to, że chciałabym robić wszystko naraz, a tak się nie da. Na końcu stwierdzam ‘’pieprzyć to’’... i oczywiście zaczynam robić coś nowego.

6. Wiecie już, że raczej nie należę do samotników, ale czasami w moim życiu przychodzi taki okres, że chciałabym się odciąć od ludzi i wtedy potrafię tygodniami nie odzywać się do znajomych. Nie pisać do nich, nie dzwonić. Na ich wiadomości też nie odpowiadam. Nic. Później oczywiście ich przepraszam, jednak oni już i tak do tego przywykli.

7. Jak miałam jakieś 11 lat to stwierdziłam, że kiedyś przeprowadzę się na stałe do Meksyku... No cóż, teraz takich planów już nie mam, ale miłość do tego kraju (nie mam pojęcia skąd się ona wzięła) nadal gdzieś tam pozostała i planuję zawitać tam kiedyś na dłużej. Może na kilka miesięcy...

Nominuję:

Wiem, że powinnam nominować siedem blogów, ale jeśli ktoś ma ochotę to po prostu niech weźmie udział :)

17 komentarzy:

  1. Dziękuję, że napisałaś coś o sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :D. Mniemam, że w tym TAGu chodzi o jakieś fakty dotyczące życia i ma być ich 7 XD?
    Ja z ludźmi mam podobnie! Dopiero jak kogoś w ciągu 24 godzin polubię, jestem w stanie go przytulić na pożegnanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. - bo jak człowiek dużo śpi, to jest taki rozmemłany. Mam to samo ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za nominacje, postaram sie ja wykonac jeszcze w tym tygodniu :)
    ja nie lubie przytlac sie, jedynie do chłopaka...i tez czesto jak cos zaczynam to pozniej tego nie koncze, albo cos sobie obiecuje i po miesiacu juz zapominam...:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to jest święta prawda z tym spaniem! W wakacje śpię dłużej, więc słaniam się po domu jak cień, a jak śpię 5-6 godzin to jest w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to tego spania to i ja mam podobnie :)
    Zabierz mnie ze sobą jak już będziesz w drodze do Meksyku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję.Bardzo bym prosiła abyś szczerze poklikała w linki u mnie w najnowszym poście, wiesz jakie to jest ważne, a ja z chęcią zawsze pomogę i odwdzięczę się w formie komentarzy i obserwacji :))
    Z góry dziękuję :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tak samo z przytulaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tym dotykaniem to wcale mnie nie dziwi, bo też nie znoszę dotyku kogoś obcego. Kiedyś to mnie nawet o ataki paniki przyprawiało XD

    Ja nawet 7 godzin przespać nie potrafię, więc w jakiś sposób cię rozumiem:) 4 h to moje optimum:)

    Powinno się 7? A ja u siebie nominowałem 4 XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przytulaniem mam tak samo! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zarówno z punktem 1 jak i 4 to mam bardzo podobnie:)

    zapraszam kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 i 5- ja tak samo! :D Ja chyba należę do samotników, ale powiedzmy nawet towarzyskich samotników ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię, gdy ktoś obcy narusza moją przestrzeń osobistą, chociażby w kolejce do sklepu. Ja się przesuwam, by być dalej, a on coraz bliżej. Raz jedna babeczka dosłownie stykała się ze mną łokciem. Bardzo niekomfortowo. Nie lubię też, gdy przyglądają mi się nowo poznani ludzie, nie mówiąc o dotykaniu! Ciekawe, jaka to jest cecha osobowości. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nominację! Mam rozumieć, że muszę napisać 7 faktów o sobie i nominowac kolejne 7 osób?
    Tez nie lubię jak nowo poznane osoby się do mnie kleja! Bardzo krępujące dla mnie. Uwielbiam się przytulać, ale z tymi co już ich trochę znam.

    OdpowiedzUsuń