sobota, 6 września 2014

''W którymś momencie wszyscy podnosimy wzrok i uświadamiamy sobie, że zgubiliśmy się w labiryncie''

Mam tysiąc myśli na minutę. Pytania kłębią się w mojej głowie. Mam wątpliwości. Czuję, że pogubiłam się w tym wszystkim.
Ta znajomość zaczyna powoli mnie męczyć. Nie wiem czego mogę oczekiwać, a moja naiwność wcale mi w tym nie pomaga. Za dużo sobie wyobrażam, idealizuję. Boję się. Nie wiem na czym stoję. Czy warto czekać, czy po prostu odpuścić i iść naprzód. 
Bo ja mogę czekać. Naprawdę mogę czekać. Pytanie jednak, czy po tym wszystkim jest on tego wart... 

9 komentarzy:

  1. Myślę, że nawet jeśli najlepiej byłoby sobie odpuścić to i tak byłoby to ciężkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie, czułabyś się jeszcze gorzej. Ale jezeli znajomosc bardzo meczy, to pytanie czy warto sie meczyc caly czas. Ja tez przez caalt rok sie meczylam, naprawde bardzo, zwłaszcza ze mialam bardzo nietypowa sytuacje, ale opłacało się, teraz jestem najszczesliwsza na swiecie. Zawsze po burzy wychodzi słonce :)

      Usuń
    2. Ciężko stwierdzić , ale jak koleżanki powyżej może warto poczekać i zobaczyć jak się rozwinie znajomość. A z drugiej strony to nie warto się męczyć.

      Usuń
  2. Najlepiej obserwuj, poczekaj.. Czasem życie za nas rozwiązuję problemy - oczywiście, nie zawsze! Ale warto po prostu dac czas sobie, związkowi i zobaczyć, co będzie dalej. Odejść można w każdej chwili, naprawić - trudniej..
    Dawno mnie nie było wiec w temacie nie jestem, ale kibicuję Wam :)
    Jeśli chcesz zaproszenie na mój blog, podaj mail tutaj lub napisz: alicjadobry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, są dwie opcje- albo czekać na to, co los przyniesie, albo wziąć sprawy w swoje ręce. Wybory zawsze są trudne, nie zawsze trafne ale po prostu tak już jest, że trzeba podejmować ryzyko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem dobra w dawaniu rad, może po prostu poczekaj na to, co się stanie, co podpowie Ci los. Myślę, że jakąś wskazówkę dostaniesz od niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te same rozterki, choć wiem co On czuje do mnie. Nie mam bladego pojęcia, więc .. daje Jemu/Nam czas. Nie będę wtedy żałowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że w najbliższym czasie wszystko się wyjaśni. Wtedy się okaże czy warto czekać czy nie. Kiedyś widziałam na tumblrze zdjęcie z takim podpisem: Am I wasting my time talking to you? (chyba tak, nie pamiętam)

    OdpowiedzUsuń
  7. A może warto poczekać na rozwój sytuacji?

    OdpowiedzUsuń