piątek, 31 października 2014

Brakuje mi lata...

Jesień była fajna dopóki nie zaczęło codziennie padać. W sumie nie przeszkadza mi to, kiedy siedzę w domu, mam zaciągnięte rolety i nie muszę oglądać tego co dzieje się za oknem, ale i tak tęsknię za wakacjami. 
Tęsknię za długimi, ciepłymi wieczorami, przesiadywaniu nocami na balkonie, spotkaniami ze znajomymi, długimi rozmowami, włóczeniem się bez konkretnego celu po mieście, wygłupami, imprezami, słońcem...
Tęsknię za tym, że czas płynął jakoś tak wolniej, za tym wakacyjnym klimatem. 

Jesień naprawdę jest fajna, ale akurat dzisiaj brakuje mi lata... 

loveit.pl

18 komentarzy:

  1. ja tam jesieni nie lubię i chcę z powrotem lato albo chociaż wiosnę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ciepła, złota jesień jest cudowna, ale ja zaczyna się robić pochmurno i szaro to wszystko traci swój urok i tęskni się do lata. Ten okres koniec października i listopad jest najgorszy, pogoda zwykle strasznie dołuje człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie lato mogłoby być cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi całkiem nieźle funkcjonuje się tej jesieni choć nie da się ukryć, że wychodzenie na zewnątrz nie jest już takie przyjemne jak w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie robiło się tak szybko ciemno to również nie narzekałabym na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. brrr, chciałabym już lato! zdecydowanie nie zdążyłam się nim nacieszyć :/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja ciągle cierpię od kiedy jest zimno, że tak chcę lato! nie dosc, ze cieplej to te chwile, wspomnienia sie przywołują, magia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubie jesien, ale nienawidze jej gdy mam z nia stycznosc w drodze do szkoly :c

    OdpowiedzUsuń
  9. obudziłaś we mnie wspomnienia z wakacji i jestem Ci za to bardzo wdzięczna. potrzeba było mi dzisiaj właśnie czegoś tak przyjemnego jak wspomnienie tamtego beztroskiego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj myślę, że każdy tęskni za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie by było choć na chwilkę ogrzać twarz w promieniach słońca. Nawet tego jesiennego.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też brakuje lata, szczególnie w dni kiedy jest szaro i mgliście i wydaję się jakby świat stracił wszystkie kolory..
    creativamente.

    OdpowiedzUsuń
  13. na lato też przyjdzie czas. ;) a urozmaicenia są dobre, byle tylko nie lało bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat i mnie pogoda jest znośna jak na jesień. W większość dni świeci słońce. Chyba dzięki temu łatwiej znoszę tę porę..

    OdpowiedzUsuń
  15. też tęsknie za latem - ale w końcu musi być jesień - pociesza mnie myśl , że i ona kiedyś minie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdążysz się obejrzeć, a znów będzie cieplutko:)
    P.S. dzisiaj w lubuskiem przynajmniej fajna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń