czwartek, 23 października 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Macky . Myślałam, że ta zabawa już dawno umarła śmiercią naturalną, ale jak widać się myliłam. Jednak lubię tego typu tagi, więc chętnie wzięłam udział. 

1.W jaki sposób się relaksujesz?
Najczęściej relaksuję się pod kocem, czytając książkę albo oglądając jakiś film lub serial. Do tego jeszcze dochodzi herbata/kawa i coś słodkiego.


2. Jakiego artystę cenisz najbardziej i dlaczego?
W sumie to nie mam żadnego ulubionego artysty. Kiedyś strasznie szalałam za Mansonem i mimo że ta fascynacja już mi minęła to nadal cenię go za to, że zawsze mówi to co myśli i nie boi się być sobą. W dzisiejszych czasach to niełatwe zadanie. Szczególnie jeśli chodzi o artystów.

3. Jaki jest Twój stosunek do homoseksualistów?
Normalni, zwykli ludzie. Nie interesuje mnie kto z kim żyje i sypia.

4. Gdybyś mogła stać się jednym z bohaterów filmu/książki, kim by on był?
Zdecydowanie Harry Potter :D

5. Jak spędziłabyś ostatni dzień życia?
Z rodziną i przyjaciółmi. Z przyjaciółmi chciałabym też zrobić coś szalonego.

6. Jaki jest Twój ulubiony sport?
Bieganie.


7. Wypowiedz się na temat anonimowych hejterów.
Uważam, że są to sfrustrowani ludzie, którzy nie mają pomysłu na siebie, wszystkiego zazdroszczą innym, więc wyżywają się w Internecie.


8. Cechy jakie powinien posiadać prawdziwy przyjaciel?
Przede wszystkim powinien być szczery. Nie oczekuję od swoich przyjaciół by zawsze głaskali mnie po główce i mówili to co chcę usłyszeć. Prawdziwy przyjaciel powinien czasami opieprzyć, kiedy widzi, że przyjaciel/przyjaciółka niszczy sobie życie. Oprócz tego powinien umieć dochować tajemnic.


9. Jaki jest Twój sposób na skuteczną naukę?
Nie mam żadnego konkretnego sposobu na naukę. Niestety nie potrafię uczyć się systematycznie, wiec kiedy wiem, że zbliża się jakiś sprawdzian to po prostu otwieram książkę i notatki i czytam.


10. Kto wie o Tobie najwięcej?
Ja sama.


11.Najbardziej szalona rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
Ja ogólnie jestem ''postrzelona'' jak to mawia moja rodzina i przyjaciele, więc takich szalonych rzeczy było już sporo w moim krótkim życiu i ciężko jest mi sobie teraz przypomnieć. 

Nie nominuję nikogo. Kto ma ochotę może wziąć udział.

14 komentarzy:

  1. Nie lubię takich zabaw ale w sunie ciekawe pytania dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie zawsze czytac te tagi, zwlaszcze jak ktos ciekawie odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ósemka - zgodzę się z Tobą w stu procentach ;)
    Ps wysłałam zaproszenie na prywatnego bloga, jeśli chcesz to przyjmij.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zgadzam się z wypowiedzią na temat przyjaciół. Jak najbardziej prawdziwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne z fajniejszych pytań w tej zabawie, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie potrafię się uczyć systematycznie ;-;
    Ale to chyba normalne, dziwne by było, gdybym potrafiła.
    HARRY POTTER, słodki jezu, tak <3

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO, fajne pytania dostałaś! :D Chyba odpowiem na nie kiedyś, w wolnej chwili może :D
    Btw masz konto na instagramie? Jak tak to weź mi podlinkuj, bo ja nie wiem, czy mam Cię dodaną XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Na większość pytań pewnie odpowiedziałabym tak samo.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. punkt piereszy: masz całkowitą rację. książki i herbata to najlepsze rzeczy, które odrywają nas od rzeczywistości. które relaksują najlepiej.

    punkt siódmy: najczęściej są to ludzie, którzy nic nie osiągneli w życiu. i masz rację moja Miła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniałaś mi, że mam aż dwie nominacje do Liebstera :p
    Koc + książka to najlepszy przepis na relaks ;)
    PS. Teraz jestem tutaj: http://cinderella-meets-prince.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do sportu i relaksu zgadzam się w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie uczę się systematycznie, co niestety ma swoje minusy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oho, już sądziłem że LBA na chwilę przycichło, a tu proszę XD
    Podoba mi się 10. Bo to prawda, nikt nie będzie o tobie wiedział więcej, niż ty. Może ujrzeć tylko twoje poszczególne twarze...ale komuś z boku trudno dostrzec naszą prawdziwą całość.

    OdpowiedzUsuń