sobota, 18 kwietnia 2015

Wracam

Dość długo siedziałam z otwartym okienkiem i nie wiedziałam od czego zacząć. Myślałam, że to będzie o wiele dłuższa przerwa, nie spodziewałam się tak szybkiego powrotu tutaj. Tęskniłam. Bardzo. Brakowało mi tego miejsca, Was, tego, że mogę tutaj napisać co mi leży na sercu i wiem, że mogę liczyć na zrozumienie. Mogę się wyżalić, ponarzekać jaki ten świat jest zły, ale za kilka dni przyjść do Was z pozytywną notką, że jednak życie da się kochać.

Co u mnie? U mnie dobrze. Nawet bardzo. W ciągu ostatnich pięciu miesięcy wiele się wydarzyło, a ja jestem bardzo szczęśliwa. Mam piękną wiosnę, na dworze coraz cieplej, słońce coraz dłużej świeci, wszystko budzi się do życia... Czego chcieć więcej? Poza tym czuję już zbliżające się wakacje, a co za tym idzie wyjazd do Polski. W końcu zobaczę osoby, za którymi tak tęsknię.

Wracam. Tym razem na długo :) 

źródło: tumblr.com

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że pogoda ducha dopisuje i wszystko układa się pomyślnie.
    Ja czekam na wiosnę z prawdziwego zdarzenia, bo póki co u mnie wietrznie i nieciekawie;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku! U mnie też wiosna w pełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się bardzo z Twojego powrotu :D
    w Polsce nie za bardzo widac ta wiosne po pogodzie :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam pewna, że wrócisz! ^___^ Witaj z powrotem.
    Wiadomą rzeczą jest, że ładna pogoda wpływa pozytywniej na na nastrój ludzi! Dlatego tak nienawidzę zimy i jesieni. Wtedy sama łapię jakiegoś doła i to nie tylko twórczego. Wiosna ponad wszystko <3 lato też! I oby tak szybko nie mijały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zniknęłam tylko na dwa tygodnie... Bardzo lubię blogować ale... Jakoś brak mi czytelników, tych dawnych. Teraz jakoś trudniej blogować jak nie ma ich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się z Twojego powrotu, tym bardziej że jest taki optymistyczny. Dobrze, że wszystko u Ciebie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy kto choć raz opuścił bloggera wraca najszybciej jak to możliwe :) Sama opuściłam tą strefę i codziennie chciałam wrócić, ale brakowało mi pomysłu .. Ale jakoś wszystko wróciło i jest git ;D
    Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń