niedziela, 2 sierpnia 2015

Kolejny powrót

Wracam. Po raz kolejny. Mam nadzieję, że tym razem już na stałe. Tęskniłam za tym miejscem, za Wami, za tym myśleniem jak to wszystko ubrać w słowa. 
U mnie od tego czasu zaszło kilka zmian. Na przykład z ciemnego blondu przeszłam na jasny blond, zrobiłam mały tatuaż jak na zdjęciu poniżej (a za miesiąc lub dwa robię kolejny). Wczoraj wróciłam z Polski gdzie byłam miesiąc, a tam też sporo się wydarzyło. Niestety w tym czasie popełniłam sporo błędów, namieszałam w życiu sobie jak i innym. Teraz staram się już tylko wyciszyć, wszystko dokładnie przemyśleć i naprawić to co zepsułam. 

google grafika

13 komentarzy:

  1. Miło Cię znów czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki z awyciszanie się i naprawianie błędów ;)
    Fajnie, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hej hej :) miło, że znowu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mnie dawno u Ciebie nie było! Aczkolwiek zamierzam zostać. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogowanie to czynność, która uzależnia i brakuje jej, gdy długo nie piszemy - wiem to po sobie :) Genialny tatuaż, ja bardzo bym chciała, jednak mam dylemat odnośnie wzorów, podoba mi się kilka i wciąż nie jestem zdecydowana, więc wolę to lepiej przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj z powrotem <3 miło cię znów widzieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka ma identyczny tatuaż i uważam, że jest naprawdę uroczy :) Dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  8. Blogowanie jest cudowne, choć czasami trzeba zrobić to zazwyczaj wraca się z podwójną albo nawet potrójną siłą i energią ;)
    Ciekawy tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, jaka mila niespodzianka po powrocie moim z wakacji ze wrocilas na bloga :D

    OdpowiedzUsuń